2015. január 23., péntek

#15 30 napos edzésprogram

  Elkezdődött a harmadik hét a Premium Barbie edzésprogramban. Hinnétek, hogy már lassan túl vagyunk a felén? Remélem szépen javul az állóképességetek és az alakotok is.
Én ennyi idő után a karomon látok jelentős izmosodást, a derekam rengeteget karcsúsodott és a hasam felső része is láthatóan sokkal izmosabb lett. Szóval elégedett vagyok eddigi változásokkal.

   Ezen a héten rálépünk a cardio harmadik lépcsőjére és előtte lévő gyaloglás idejét megemeljük 30 percre.
Holnaptól pedig ehhez társul még egy kis extra popsi push up gyakorlat is.



  (Ez a videó egyébként elég gyakran törlődik a youtuberól, ezért ha már nem találjátok itt, vegyétek fel velem a kapcsolatot, mert nekem van letöltött verzióm belőle....)


Reggeli:  Virslis omlett sajttal és zöldségekkel

Tízórai: 1 kefir

Ebéd: Rakott hajdina

Uzsonna: Turmix erdei gyümölcs keverékből

Vacsora: Zöldségesfasírt, jégsalátával és fokhagymás joghurtos öntettel