2015. január 12., hétfő

#06 30 napos edzésprogram

    Sziasztok csajok!


Meghoztam az 5. nap ételeit, de mielőtt megosztanám veletek fel kell hívjam a figyelmeteket egy fontos dologra.
Sokan nehezményezitek, hogy a napi étrend ide a blogra néha késve kerül fel, így nem tudjátok pontosan betartani.  Elég nehéz feladat főzni, bevásárolni és napi 5x fotózni az ételeket, úgy hogy mellette egyéb cikkeket is írjak, sportoljak és maradéktalanul ellássam a többi napi teendőmet is. Nézzétek el nekem, hogy ide kicsit később kerülnek ki a dolgok. De amint azt az első cikkemben írtam a facebook oldal folyamatosan frissül, így oda mindig időben kerül fel, hogy mit ajánlatos fogyasztani. Kövessétek figyelemmel azt az oldalt is és akkor garantáltan nem maradtok le semmiről...


 Reggeli: Zabpelyhes csodareggeli


Tízórai: 15 szem mandula


Ebéd: Cukkinikrémleves, tortilla grillezett csirkehússal és zöldségekkel


Uzsonna: Natúr joghurt gyümölcsökkel


Vacsora: Sült csirkecomb jégsalátával vagy barna rizzsel





A cardiot ma lecseréljük egy lélekfeltöltő jógára, ami bármelyik kedvenc, legalább 40 perces videód lehet.
Ha nem tudsz ilyet, akkor ajánlom a kedvencemet, ami elég hosszú, megfelelően átmozgat és a kezdőknek sem túl nehéz.




Holnap, azaz a 6.napon pedig végre pihenőőőőő!!!!