2015. január 6., kedd

#02 30 napos edzésprogram

   Aki szorgalmasan figyelgeti a facebook oldalt, az tudja, hogy tegnap este kitettem a mai napra szánt mozgásadagot.

Természetesen a legnagyobb kedvencemmel Jillian Michaels-el és az ő zseniális cardió programjával fogunk kezdeni. Kössetek ezzel a videóval szoros barátságot, mert ezen a héten 5 napig vele kell, hogy dolgozzatok.





Mindössze 28 perc az egész, de ne becsüljétek alá, hiszen nagyon keményen megdolgoztat majd. Korábban már sokat írtam erről a vidiről, de aki csak most kapcsolódott be, annak leírom, hogy a Jillian mögött lévő két lány nem mindig csinálja ugyanúgy a gyakorlatokat. Ez azért van, mert mindenkinek eltérő az edzettségi szintje. Aki nagyon kezdő és alig mozgott eddig, annak a jobb oldali lány mozgását kell követni, aki kicsit edzettebb, annak Jillianét és aki ezelőtt is rendszeresen mozgott, annak a jobb oldali lány nehezített gyakorlatait kell választania.
Én általában ugrálok a nehézségek között, mert a hasizmom pl. nagyon edzett ezért ott a nehezebb gyakorlatot választom, a combizomnál viszont a könnyebbet. Ezt néhány nap múlva ti is ki fogjátok tapasztalni.


 Az első részben nagyjából felvázoltam az étkezési szabályokat, miszerint naponta 5x kell enni kis adagokat a sikeres fogyás érdekében. Az étkezések között nagyjából 3 órának kell eltelnie.
 De miért is?  A magyarázat egyszerű. Ha folyamatosan juttatsz táplálékot a szervezetedbe, akkor a zsírégetés és a bevitt táplálék hasznosítása folyamatos lesz. Míg ha csak ritkán eszel vagy éhezéssel próbálsz lefogyni a szervezeted vészjelzője bekapcsol és minden egyes bevitt apró falatot elraktároz, mert kitudja mikor jut újra ételhez.Ebből keletkezik a súlyfelesleg.  Ezért kell folyamatosan táplálékot adnunk neki, hogy ne kezdjen el raktározni.

Ennek tükrében a mai napi étrend így alakul:

Reggeli:  Körözöttes, uborkás szendvics, teljes kiőrlésű zsemlében és egy nagy pohár                      gyümölcsturmix, olyan gyümölcsből, ami éppen akad otthon.


Tízórai: Egy csésze natúr mogyoró

Ebéd: Egy nagy tányér zöldségleves

Uzsonna: 1 alma

Vacsora:  közepes adag chilis bab





A vacsorát igyekezzetek a szokottnál korábbra időzíteni, hogy mint korábban említettem este 6 vagy a későn fekvők este 7 után már ne egyenek.


És ne feledjétek a napi 1,5-2 literes folyadékfogyasztást!!!!!