2015. január 22., csütörtök

#14 30 napos edzésprogram

  Végre pihenőőőőő!!!
Ma ismét csak a szokásos napi 1,5-2 literes folyadékfogyasztásra és az étkezésre kell figyelni. Hagyjuk egy kicsit pihenni és regenerálódni az izmainkat és a testünket.

Bár én ilyenkor is be szoktam iktatni egy kis extrát, tekercselés formájában. Forró fürdő után jó alaposan betekerem fóliával a kritikus testrészeket (popsi, has comb) és aztán befekszem 1-1,5 órára a takaró alá. Olvasgatok vagy megnézek egy filmet közben.
Sokan vitatkoznak a tekercselés hatásosságán, mert ezzel csak vizet veszít az ember. Ez így is van, de mindenkinek az életében van olyan nap, amikor nem érzi feszesnek és csinosnak magát. Na ilyenkor jön képbe ez a módszer.
Én miután leszedem a fóliát egyből feszesebbnek és karcsúbbnak érzem magam. Még ha ez csak egy csalóka érzés is, de a lelkemnek jót tesz és ez a lényeg. A test ugyanis csak akkor fogy rendesen és lesz formás, ha a lelkünkben is minden rendben van.  Máskülönben csak egy nagy szenvedés lesz az egész, ami nem hozza a várt eredményt.

Szerintem próbáljátok ki és döntsétek el magatok, hogy bejön e nektek a dolog vagy sem.



Reggeli: Mandulás, gyümölcsös joghurt

Tízórai: Kiwi smootie

Ebéd:  Rántott csirkemell Abonett bundában, barna rizzsel, savanyúsággal vagy gyümölcskompóttal

Uzsonna: 1 mandarin

Vacsora: Húsleves gazdagon, levesben főtt zöldségekkel és hússal