2014. július 8., kedd

Perfect Morning

    "A reggeli a nap egyik legfontosabb étkezése"- halljuk egyfolytában. Ez egy nagy igazság, hiszen egy változatos reggeli feltölt energiával és megalapozza a napod.
   De az sem mindegy,hogy milyen egyéb tevékenységeket végzel ébredés után. Hiszen ezek ugyanúgy kihatnak a napodra, mint a reggeli étkezés.



  Régebben én sem törődtem a reggelivel, sem a kiegyensúlyozott napindítással. Legtöbbször csak megittam egy tejeskávét és már rohantam is. De sajnos a pánikbetegségem miatt le kellett mondanom a kávéról és itt kezdődtek a bajok.



  Reggelente alig bírtam magamhoz térni, ezért kénytelen voltam valami alternatív megoldást találni az ébredés utáni "kómára".
  Végül sikerült egy olyan remek reggeli rutint kialakítanom, ami nemcsak segít felébredni, de leteszi egy boldog nap alapjait is...
   Ehhez persze korábban kell kelni, legalább másfél órával. Ez eleinte nem túl kellemes, de ha elég elszánt vagy 2-3, maximum 4 nap alatt át is tudsz állni rá. Én rendszerint 7-kor kelek, de nemcsak hétköznap, hanem hétvégén is!



   Ébredés után mindig alaposan kiszellőztetek. Akkor is, ha kint -10 fok van. Nyáron természetesen egész reggel nyitva marad az ablak.

  Aztán még pizsamában, jöhet 10-15 perc átmozgató jóga. Majd átöltözés és indulhat is a cardio! Ha az idő is engedi, akkor a szabadban, ha nem akkor a szobában. Ez átlagosan 30-40 perc szokott lenni.



  A kemény edzés után pedig jöhet a frissítő zuhany! Ilyenkor csakis az Avon Senses Passion tusfürdőjét szoktam használni, mert sport után hihetetlen jó hatással van rám. Feltöltődöm tőle. Kísérletezz te is, és találd meg azt az illatot ami felpezsdít!



  Aztán, hogy teljes legyen a friss érzés, bekenem a problémás területeket (has, popsi, comb) az Eveline Cosmetics Slim Extreme 3D krémmel. Ez a csodás kence amellett, hogy segít a narancsbőr elleni harcban még karcsúsít is, ahol kell. Használat után kellemes, hűsítő, bizsergető érzést ad.



   És most jöhet a reggeli. Igen, csak most! Hiába ébredsz úgy, hogy nagyon éhes vagy, a szervezetednek ilyenkor még  egy- másfél órára elegendő tartaléka van. Ezért ha reggeli előtt edzel jobban fogysz vagy éppen könnyebben tartod meg a súlyod.

  A napi első étkezésed mindenképpen változatos legyen. Én általában pirítóst, főtt tojást, zöldséget és sajtot szoktam enni vagy zabpelyhet joghurttal és gyümölccsel.



  Ha teheted hallgass vidám zenét, ezen műveletek alatt.

Ha sikerül megszoknod a korábbi ébredést és berögződik ez a reggeli kis rituálé, elégedetten és boldogan tudod elkezdeni a napod, ami kihat majd a többi részére is!