2014. július 30., szerda

Újabb edzéstipp

    Sok posztot írtam már a fogyókúráról, hogy mik az alapszabályai, hogyan edz, milyen táplálékkiegészítőt fogyassz és számos receptötletet is kaptatok tőlem. Ezekkel a módszerekkel viszonylag egyszerűen és gyorsan szabadulhattok meg néhány kilónyi feleslegtől. De mi a helyzet azokkal, akik nem 3-4 kilót szeretnének leadni? Nekik sokkal nehezebb a dolguk, hiszen nagyobb súllyal nehezebb a mozgás is. Főleg ha az ember a leghatásosabb módszerrel a cardioval szeretne eredményt elérni. Hiszen ebben a mozgásformában nagy hangsúly van az ugráláson, így minél nagyobb a fölösleged, annál nehezebben megy a feladat, ráadásul idővel a kedved is elmegy a küszködéstől.




  Jó hír viszont, hogy kedvenc edzőnk Jillian Michaels a Nagy fogyás című műsor elismert szakembere közzétett egy videót, ami kifejezettem ilyen esetekre specializálódott. A tevékenység ugyanúgy cardio, ám egy sokkal kíméletesebb, mégis ugyanolyan hatékony formája. A videó összesen egy órás, de kisebb részekre van tagolva, így nem kell végigcsinálnod az egészet egyszerre, csak annyit amennyit éppen bírsz. Az első rész a bemelegítés, szóval az után nem ér abbahagyni! Legalább az utána következőt is meg kell csinálni. Tehát kezdetnek 2 résszel indítunk, de ha bírjuk mehet tovább is. A videóban több ember dolgozik Jilliannel, ki kisebb, ki nagyobb fölösleggel. Neked el kell döntened, hogy ki áll a legközelebb a te alkatodhoz és az ő mozgását kell követned.

kép forrása: www.lionsgatepublicity.com/

  Rendkívül hatásos módszer, amivel könnyedén elérheted a célod, feltéve ha az edzés mellett az étkezésedre is odafigyelsz. A kettő csak együtt működik! Máskülönben ne várj nagy csodát.





  Sok kitartást és sok sikert kívánok!