2014. május 18., vasárnap

Pirítós és avokádó reggelire

    Korábban már írtam az avokádó jótékony hatásairól és megosztottam veletek néhány receptet is.
 A nagy sikerre való tekintettel, azonban szükségét láttam egy újabb bejegyzésnek is, ebben a témában. Így most ismét az avokádó lesz a terítéken, ám most mint tápláló reggeli, kiegészülve egy pár szelet pirítóssal.



   Körtés álom

Hozzávalók:

  néhány szelet teljes kiőrlésű vagy rozskenyér
  olívaolaj
  bébispenót
  egy körte
  egy nagy kaliforniai paprika
  egy érett avokádó
  frissen őrölt tarka bors


A kenyereket megpirítjuk és mindegyikre teszünk pár csepp olívaolajat. Ezután jöhet egy maroknyi bébispenót, majd két vékony szelet körte. Erre jön a csíkokra vágott kaliforniai paprika és néhány avokádószelet. Végül az egészet megfűszerezzük a frissen őrölt tarka borssal és máris fogyasztható!



  Fokhagymás finomság

Hozzávalók:

  natúr sajtkrém
  fokhagyma
  teljes kiőrlésű vagy rozskenyér
  egy érett avokádó
  őrölt fekete bors

A kenyereket az előzőhöz hasonlóan pirítsuk meg, közben pedig a natúr sajtkrémet keverjük ki ízlés szerinti mennyiségű reszelt fokhagymával. Minden pirítóst kenjünk meg vele, majd helyezzük rájuk az avokádószeleteket és borsozzuk meg.




Reggeli mennyország

Hozzávalók:

  teljes kiőrlésű vagy rozskenyér
  bazsalikomos pesto
  egy érett avokádó
  friss paradicsom

A pirítósokat megkenjük a pestóval, és ráhelyezzük az avokádót, majd az egészet megkoronázzuk a felszeletelt paradicsommal.




Ezekkel a gyors és tápláló reggelikkel máris jól indul a napod és sokat teszel az egészségedért is!
Jó étvágyat hozzá!