A Coca Cola a világ egyik legnépszerűbb vállalata, az általuk gyártott ital, pedig az egyik legnépszerűbb üdítőnek számít.
Ám 2008 óta a népszerűsítésbe a megszokott tévéreklámok mellett bevontak nagy tervezőket is, hogy vonzóbb külsőbe öltöztessék palackjaikat és ezáltal még több embert ragadjanak meg. Természetesen ezek a kollekciók csak limitált példányszámban jelentek meg, és mondanom sem kell, hogy egy normál üveg kóla árának sokszorosába kerülnek.
Íme egy kis áttekintés a nagyobb nevek közül:
A sort a 2008 augusztusában megjelent Roberto Cavalli kollekció kezdte. Cavalli nevéhez méltóan gyönyörű állatmintás üvegeket tervezett a Coca Cola light változatának.
A nagy sikerre való tekintettel a cég még ugyanebben az évben decemberben piacra dobta az újabb light palackokat Nathalie Rykiel tervezésében.
A 2009-es évet Manolo Blahnik nyitotta, aki szintén a light kólának adott új "ruhát".
Ám az igazi designer ital láz 2010-ben vette kezdetét, amikor is 9 világhírű divatház is átöltöztette a népszerű italt.
Donatella Versace
Moschino
Missoni
Marni
Alberta Ferretti
Fendi
ETRO
Blumarine
2010-ben Tom Gauld
valamint maga a Swarovski működött közre.
A Swarovski gyönyörű kristályaival díszítette a pink üveget.
Az egész USA-ban csak egy helyen lehetett kapni, ahol a helyszínen némi plusz pénzért még a saját nevünket vagy bármilyen mintát is ráraktak az értékes kövekkel.
2010 másik nagy durranása a Karl Lagerfeld által tervezett 'Diet Coke Limited Edition Collection by Karl Lagerfeld nevű kollekció volt. Kifejezetten stílusos hölgyek számára.
2011-ben Diane von Furstenberget érte a megtiszteltetés, aki az italmárka már megszokott színeivel dolgozott, tökéletesen eltalálva a Coca Cola stílusát.
2012-ben a cég Jean Paul Gaultier Day & Night kollekciójával örvendeztette meg a közönséget.
Idén sajnos még nem tudjuk, hogy ki lesz a következő tervező, de az előzményeket visszanézve abban biztosak lehetünk, hogy nem fogunk csalódni.
Ám 2008 óta a népszerűsítésbe a megszokott tévéreklámok mellett bevontak nagy tervezőket is, hogy vonzóbb külsőbe öltöztessék palackjaikat és ezáltal még több embert ragadjanak meg. Természetesen ezek a kollekciók csak limitált példányszámban jelentek meg, és mondanom sem kell, hogy egy normál üveg kóla árának sokszorosába kerülnek.
Íme egy kis áttekintés a nagyobb nevek közül:
A sort a 2008 augusztusában megjelent Roberto Cavalli kollekció kezdte. Cavalli nevéhez méltóan gyönyörű állatmintás üvegeket tervezett a Coca Cola light változatának.
A nagy sikerre való tekintettel a cég még ugyanebben az évben decemberben piacra dobta az újabb light palackokat Nathalie Rykiel tervezésében.
A 2009-es évet Manolo Blahnik nyitotta, aki szintén a light kólának adott új "ruhát".
Ám az igazi designer ital láz 2010-ben vette kezdetét, amikor is 9 világhírű divatház is átöltöztette a népszerű italt.
Donatella Versace
Moschino
Missoni
Marni
Alberta Ferretti
Fendi
ETRO
Blumarine
2010-ben Tom Gauld
valamint maga a Swarovski működött közre.
A Swarovski gyönyörű kristályaival díszítette a pink üveget.
Az egész USA-ban csak egy helyen lehetett kapni, ahol a helyszínen némi plusz pénzért még a saját nevünket vagy bármilyen mintát is ráraktak az értékes kövekkel.
2010 másik nagy durranása a Karl Lagerfeld által tervezett 'Diet Coke Limited Edition Collection by Karl Lagerfeld nevű kollekció volt. Kifejezetten stílusos hölgyek számára.
2011-ben Diane von Furstenberget érte a megtiszteltetés, aki az italmárka már megszokott színeivel dolgozott, tökéletesen eltalálva a Coca Cola stílusát.
2012-ben a cég Jean Paul Gaultier Day & Night kollekciójával örvendeztette meg a közönséget.
Idén sajnos még nem tudjuk, hogy ki lesz a következő tervező, de az előzményeket visszanézve abban biztosak lehetünk, hogy nem fogunk csalódni.