2015. szeptember 7., hétfő

Frizura és sport

   Aki hozzám hasonlóan sokat és intenzíven sportol, az tudhatja, hogy milyen nehéz edzés után életet lehelni az izzadtságtól átitatott tincsekbe.

  Ennek a "hajkrízisnek" a megoldásához hoztam most Nektek pár egyszerű tippet.


    Gumizzunk vagy ne?

   Természetes, hogy nem sportolhatunk kiengedett hajjal, hiszen nagyon kényelmetlen és zavaró lenne. Ezért előkapjuk a kedvenc hajguminkat és szoros, középmagas lófarkat kötünk vele. Az edzés végeztével aztán szomorúan látjuk, hogy óriási törés keletkezett benne, pont a legrosszabb helyen, amitől aztán borzasztóan érezzük magunkat.





   Ezen katasztrófa elkerülése érdekében a lófarkad alacsonyan, a tarkón vagy nagyon magasan a fejtetőn kösd össze, így a kialakuló "pukli" egészen máshova fog majd esni és némi tartást is a hajnak.
De a legjobb megoldás. ha teljesen elkerülöd a hajgumit és kontyot tekersz egy hajpálca segítségével. Én majdnem mindig ezt a megoldást választom, kivéve, amikor hasizmozom, mert a háton fekvésnek sajnos nem barátja a pálca, bármilyen magasra is tekerem vele a kontyot.


   Hogy szabaduljunk meg a töréstől?

   Akadnak persze olyanok is, akik, essen az bárhová, nem szeretik a hajgumi által kialakult töréseket. Ahhoz hogy megszabadulj tőle mindössze csak be kell permetezned a hajad valamilyen öblítést nem igényló hajápolóval vagy egy kis vízzel, majd egy lapos kefével folyamatosan fésülgetve megszárítani.


   Szárítási trükk

    Gondolom Ti is észrevettétek, hogyha rendszeresen edzettek az izzadás miatt sokkal gyorsabban zsírosodik a hajatok. Ezért edzés után kizárólag hideg levegővel szárítsátok meg a hajatokat és csak oda fújjatok belőle ahová kell. Így nyerhettek még pár napot a hajmosásig.



  Ezt a 3 egyszerű trükköt betartva sportolás után is gyönyörű és rendezett hajkoronátok lehet!