2015. május 6., szerda

Top 5 súlyzós kargyakorlat

   A múlt héten már láthattatok egy top 5 videót a csatornán, ma pedig felkerül a sorozat második része is, amiben az általam legjobbnak ítélt súlyzós kargyakorlatokat mutatom be.
A sor  hétről hétre folytatódni fog, hiszen felvettük már a top 5 hasizomgyakit és hamarosan elkészül a popsi és a láb vidi is.



   De most beszéljünk a karról. A videót 2-3x egymás után ajánlatos elvégezni és akkora súlyt válasszatok hozzá, amit 3-4x fel tudtok emelni és csak utána megy nehezebben. Ha olyan súlyt választasz, aminek az emelgetése közben nincs izomfájdalmad, nem erőlködsz legalább egy kicsit annak nincs is semmi értelme. Látható eredményt nem fogsz elérni vele.


   Minden gyakorlatra érvényes, hogy amikor felemeld a súlyt azt semmiképpen se lendületből tedd. Amikor eléred a gyakorlat "csúcspontját" ahol már pl. nem emeled magasabbra a karod, ott tartsd meg egy másodpercig a súlyt és csak ezután kezdd el minél lassabban visszaengedni a kiindulópontra.


   Én heti 2 alkalommal csinálom végig ezt a kört és nagyon imádom, mert a karom minden részét rendesen átmozgatja és megdolgoztatja.



Sok kitartást a végrehajtáshoz és csak ügyesen! :)