Nemrég olvastam egy cikkben, hogy 25 éves kortól már ciki a sorozatozás. Hát nem tudom, de engem mondjuk pont most talált meg ez a mánia. Ez előtt pörögtem ezerrel, bulik, csavargás, jövés - menés állandóan. Most viszont már kicsit lassítottam és nagyon tudok értékelni egy begubózós esős napot is. Ilyenkor csak elhelyezkedem a kényelmes babzsákfotelemben egy kis nasival, felveszek egy puha, meleg zoknit - mert ugye a lábam az álladóan le van fagyva :) -betakarózom és kezdődhet is a maratoni filmezés.
Leginkább azokat a sorikat szeretem amikben van valami rejtély és gondolkodni is kell vagy azokat amik inspirálnak valamiben.
Most ezekből az 5 legnagyobb kedvencemet szedtem össze Nektek.
1. Vámpírnaplók
Nem vagyok oda igazán a vámpíros sorozatokért, az alkonyattal például ki lehet kergetni a világból, de ez a sorozat nagyon tetszik. A karakterek nagyon jól vannak kitalálva és a zenéket is imádom benne. Tipikusan egy olyan "gondolkodós" film számomra. Az ember agya mindig jár közben, hogy ki lehet a rejtélyes dolgok mögött, de valahogy sose az lesz akire számítanék.
A sztori egy természetfeletti lényektől hemzsegő amerikai kitalált városban Mystic Fallsban játszódik. Középpontjában az Elena Gilbert, Stefan Salvatore és Damon Salvatore által alkotott szerelmi háromszög áll. Közben felbukkannak gonosz hasonmások és nem egy velejéig romlott boszorkány is visszatér a túlvilágról.
Szóval tele van izgalommal, szenvedéllyel, romantikával és cselszövéssel. Nemcsoda, hogy ez a világ egyik legnépszerűbb sorozata.
2. The Originals
A Vámpírnaplókból megismert ősi vámpírcsaládról és a régi otthonuk visszaszerzéséért folytatott küzdelemről szól. Eleinte csak kíváncsiságból néztem bele, aztán jobban megszerettem, mint a Vámpírnaplókat. A karakterek itt is nagyon el vannak találva és természetesen a rejtélyekről sem kell lemondanunk.
3. A szépség és a szörnyeteg
Ez is egy olyan rejtélyes -romantikus sorozat, amiben Chatrine Chandlerre nyomozó és Vincent Keller viszontagságokkal teli szerelmét követhetjük nyomon. De a szotri nem éppen ilyen egyszerű. Vincent ugyanis katona volt és alávetették egy titkos kísérletnek, mely miatt ha feldühítik rémisztő szörnyeteggé alakul.
Bár minden részben közösen oldanak meg ügyeket és szép lassan összerakják a képkockákat, hogy ki és miért vetette alá Vincentet és társait a kísérleteknek, engem ez kevésbé izgat. Valójában főleg a szerelmi szál az, ami ebben a filmben érdekes.
Főzés közben ezt szeretem nézni a legjobban.
4. Ne bízz a ribiben!
Na ez egy igazi csajos sorozat!
A nyüzsis Chole és a vidékről a nagyvárosba költözött June közös mindennapjairól szól. Rengeteget lehet nevetni rajta, Chloe karaktere pedig valami lenyűgöző. Engem nagyon sok esetben inspirál a stílusa, főleg a ruhákban.
Ráadásul egy halom szituáció van benne amiben tutira magunkra ismerünk!
5. Rúzs és New York
Ezt a sorit kifejezetten azoknak ajánlom, akiknek feláll a szőr a hátukon Sarah Jessica Parkertől és a Szex és New Yorktól.
Ennek a filmnek hasonló a hangulata és a sztorija is, de szerintem a szereplők jóval szimpatikusabbak és az egész nem olyan világtól elrugaszkodott. A kedvencem a divattervező Victory Ford aki végtelenül inspirál engem, hiszen -amint azt néhány közösségi oldalas képemből látni - folyamatosan gyakorlom és képzem is magam a divattervezés területén. Egy- egy rész megnézése után pedig már repülök is a tervezőasztalhoz, hogy papírra vessem az újabb ötleteimet.
Nekem ez az a top 5 sorozat, amikből bármikor képes vagyok 5-6 részt egyhuzamban megnézni. Nektek vannak ekkora kedvenceitek?
Leginkább azokat a sorikat szeretem amikben van valami rejtély és gondolkodni is kell vagy azokat amik inspirálnak valamiben.
Most ezekből az 5 legnagyobb kedvencemet szedtem össze Nektek.
1. Vámpírnaplók
Nem vagyok oda igazán a vámpíros sorozatokért, az alkonyattal például ki lehet kergetni a világból, de ez a sorozat nagyon tetszik. A karakterek nagyon jól vannak kitalálva és a zenéket is imádom benne. Tipikusan egy olyan "gondolkodós" film számomra. Az ember agya mindig jár közben, hogy ki lehet a rejtélyes dolgok mögött, de valahogy sose az lesz akire számítanék.
A sztori egy természetfeletti lényektől hemzsegő amerikai kitalált városban Mystic Fallsban játszódik. Középpontjában az Elena Gilbert, Stefan Salvatore és Damon Salvatore által alkotott szerelmi háromszög áll. Közben felbukkannak gonosz hasonmások és nem egy velejéig romlott boszorkány is visszatér a túlvilágról.
Szóval tele van izgalommal, szenvedéllyel, romantikával és cselszövéssel. Nemcsoda, hogy ez a világ egyik legnépszerűbb sorozata.
2. The Originals
A Vámpírnaplókból megismert ősi vámpírcsaládról és a régi otthonuk visszaszerzéséért folytatott küzdelemről szól. Eleinte csak kíváncsiságból néztem bele, aztán jobban megszerettem, mint a Vámpírnaplókat. A karakterek itt is nagyon el vannak találva és természetesen a rejtélyekről sem kell lemondanunk.
3. A szépség és a szörnyeteg
Ez is egy olyan rejtélyes -romantikus sorozat, amiben Chatrine Chandlerre nyomozó és Vincent Keller viszontagságokkal teli szerelmét követhetjük nyomon. De a szotri nem éppen ilyen egyszerű. Vincent ugyanis katona volt és alávetették egy titkos kísérletnek, mely miatt ha feldühítik rémisztő szörnyeteggé alakul.
Bár minden részben közösen oldanak meg ügyeket és szép lassan összerakják a képkockákat, hogy ki és miért vetette alá Vincentet és társait a kísérleteknek, engem ez kevésbé izgat. Valójában főleg a szerelmi szál az, ami ebben a filmben érdekes.
Főzés közben ezt szeretem nézni a legjobban.
4. Ne bízz a ribiben!
Na ez egy igazi csajos sorozat!
A nyüzsis Chole és a vidékről a nagyvárosba költözött June közös mindennapjairól szól. Rengeteget lehet nevetni rajta, Chloe karaktere pedig valami lenyűgöző. Engem nagyon sok esetben inspirál a stílusa, főleg a ruhákban.
Ráadásul egy halom szituáció van benne amiben tutira magunkra ismerünk!
5. Rúzs és New York
Ezt a sorit kifejezetten azoknak ajánlom, akiknek feláll a szőr a hátukon Sarah Jessica Parkertől és a Szex és New Yorktól.
Ennek a filmnek hasonló a hangulata és a sztorija is, de szerintem a szereplők jóval szimpatikusabbak és az egész nem olyan világtól elrugaszkodott. A kedvencem a divattervező Victory Ford aki végtelenül inspirál engem, hiszen -amint azt néhány közösségi oldalas képemből látni - folyamatosan gyakorlom és képzem is magam a divattervezés területén. Egy- egy rész megnézése után pedig már repülök is a tervezőasztalhoz, hogy papírra vessem az újabb ötleteimet.
Nekem ez az a top 5 sorozat, amikből bármikor képes vagyok 5-6 részt egyhuzamban megnézni. Nektek vannak ekkora kedvenceitek?