2013. január 19., szombat

Legyél csinos és fitt!

       Szeretnéd  megőrizni karcsú alakod vagy esetleg leadnál pár kilót, de nincs több ezer forintod egy kondibérletre?



      Nem kell ahhoz fitnessterembe járnod, hogy edzett és csinos legyél. Elég ha  megtalálod a legjobban hozzád illő sportstílust rákeresel a neten egy videóra és már kezdődhet is az edzést. Akár egyedül, akár barátnőkkel közösen is végezhetitek. Íme néhány példa.

  Fogyj és izmosíts Jilliannel


Jillian Michaels Amerika egyik legelismertebb és legnépszerűbb trénere. Számos fitnessel és fogyással kapcsolatos műsorban láthatjuk hatékony edzésterveinek köszönhetően. 
Bátran ajánlom mindenkinek a 3 lépcsős 30 napos programját, ami csak napi fél órát vesz igénybe.
 Minden lépcsőt 10 napig minden nap kell csinálnod. Remek állóképességet ad, karcsúsít és izmosít is egyben. Már az első hét után látványos változás érhető el vele. Mindössze két súlyzóra van hozzá szükséged, de ha esetleg nincs súlyzód, akkor két fél literes vízzel töltött palack is megfelel a célnak.
Íme az első rész:




    A további lépcsőket pedig szintén megtaláljátok a Youtube-on.

  Dance with Julianne


Akihez közel áll a latin zene és tánc annak Julianne  Hough táncos aerobikját ajánlom amely  a három latin tánc a cha cha cha, a pörgős jive és a temperamentumos paso doble alaplépéseire épül  kissé aerobikos formában. Kiválóan javítja az erőnlétet és izmosítja a lábat, emellett igazán szórakoztató és élvezetes időtöltés. 
Sajnos a videó csak darabolva található meg, ami kicsit zavaró, mert újra és újra meg kell szakítani az edzést az egyes részek elindításához,de igazán nagy gondot nem jelent.
  Az első rész a ráhangolódásról és a lépések áttekintéséről szól:



    Arab hastánc otthon


Ha mindig is vonzott az arab kultúra és érdekesnek találod a hastáncot, akkor itt az ideje, hogy kipróbáld!
A youtubeon található hastáncoktató videók révén otthon is könnyen elsajátíthatod e sejtelmes és rejtélyes tánc alapjait. Remekül formálja a derekat és a hasat és erősíti a hasizmot, a hátat és a karokat, valamint javítja a tartást.
Mire vársz még? Vágj bele!






     A balett szerelmeseinek


Jennifer Galardi videója a jazz balett, a klasszikus balett és a jóga mozdulatait és elemeit ötvözi. Az egy órás videó bemelegítést, izmosítást és nyújtást is tartalmaz. Ennek köszönhetően javítja az erőnlétet, fejleszti az izmokat, javítja a tartást, az egyensúlyérzéket és a hajlékonyságot.



    A lelki béke és a belső nyugalom keresőinek

A jóga a keleti bölcselet egy formája, ami Indiában fejlődött ki. Egyik fajtája a hatha jóga, ami segít felülemelkedni a mindennapi ellentéteken és a stresszen. Ezer féle videó található róla attól függően, hogy mennyi időnk van rá vagy, hogy milyen nehézségi fokot szeretnénk. Kíválóan javítja az egyensúlyérzéket és a  tartást, nyugtatja a lelket és a szellemet, hajlékonyabbá tesz valamint lazítja a begörcsösödött izmokat.
Én most a két kedvencemet mutatnám meg, az első egy hosszabb de könnyebb. a második pedig egy rövidebb, de nehezebb fajta.



      

     A hajlékonyság fejlesztéséhez


Aki a hajlékonyságán szeretne növelni annak bátran ajánlom a Iyengar jógát. A lényege, hogy minden pózban  3 percig kell "pihenni", ezáltal szépen, lassan és finoman nyúlnak az izmaink, minden erőlködés nélkül. Itt az eszközök használata is megengedett, hogy a pózokban ne szenvedjünk hanem tényleg pihenjünk.



Ez csak néhány olyan edzésforma ami otthon is elvégezhető, de ezen kívül ezer féle van még. Ha ezek nem győztek meg, akkor keresgélj tovább és edzésre fel!
Bármely otthoni mozgásformát is választjuk, egy dologra mindenképpen figyeljünk, mégpedig arra, hogy attól hogy otthon edzünk, ne vegyük lazábban a gyakorlatokat, mert ezzel saját magunkat csapjuk be.