2015. február 3., kedd

#22 30 napos edzésprogram

   Éééééééss végre eljött az utolsó hét kezdete is. Ennyi idő alatt biztosan láttok már elég sok változást magatokon. Nekem a hasam például komoly változásokon ment át az elmúlt hetekben. Bár még mindig van mit alakítani rajta, de a felső kockák már egyértelműen kirajzolódnak. :D

  Ezen a héten elbúcsúzunk a cardiotól és áttérünk a súlyzós edzésekre. Ehhez pedig a Victoria's Secret edzésprogram videóit fogjuk segítségül hívni.

A gyaloglás marad heti 6x, viszont megemeljük az időtartamát 40 percre.

E mellett hétfőn kar edzéseket, szerdán hasizom gyakorlatokat kell végezni, pénteken pedig popsi és lábnap van.

Az ehhez tartozó videókat megtalálod ebben a korábbi cikkemben:

http://premiumbarbie.blogspot.hu/2014/11/victorias-secret-edzesprogram.html


Tehát ma értelemszerűen a karral kezdünk. Előtte persze gyalogolunk is. A nap folyamán pedig bármikor, amikor jól esik beiktatunk 15 perc hullahoppozást vagy ugrókötelezést.


Reggeli: 1 pohár natúr joghurt gyümölcsökkel, 2 szelet teljes kiőrlésű pirítós avokádóval

Tízórai: 1 grapefruit frissen facsart leve

Ebéd:  Grillezett pulykamell mexikói zöldségkeverékes rizzsel

Uzsonna: 3-4 zabfalatok keksz

Vacsora: Gluténmentes tészta tejszínnel, csirkemellel és gombával