2014. március 31., hétfő

6 tuti tipp a lapos hasért

     A legtöbb nő számára a legnagyobb kihívás a lapos has elérése. Sokszor hiába izzadunk az edzőteremben a haspadon , a várt hatás mégis elmarad. E miatt természetesen nem kell elhanyagolnunk a kemény hasizom gyakorlatokat, hiszen ez is fontos elem a lapos hasért vívott harcban, ám az sem mindegy, hogy mit, mikor és hogyan eszünk.




     Az alábbiakban megosztok veletek 6 tippet ami nagy segítséget nyújthat az álomhas eléréséhez.

1. Nassolj zöldségeket!
 
    Ha nassolni támad kedved édességek helyett válassz inkább zöldségeket pl.: sárgarépát, karalábét vagy uborkát. Ezek nem csak kellemesen eltelítenek, de magas víz- és rosttartalmuknak köszönhetően serkentik az emésztésed is!




2. Ne hámozz!

    Ha gyümölcsöket eszel semmiképpen se hámozd meg őket (csak azokat amiket feltétlenül szükséges). A héj ugyanis a gyümölcsnek az a része, amiben a legtöbb vitamin és rost található. Ha meghámozzuk jelentős vitaminforrástól eshetünk el.
Ezt a trükköt használhatod a zöldségeknél is!




3. Kerüld a mesterséges anyagokat!

    Lehetőség szerint fogyassz minél kevesebb mesterséges anyagot, sót és tartósítószert tartalmazó ételeket, hiszen ezek lerakódnak a szervezetben és emésztési zavarokat valamint puffadást okoznak.
Kerüld a félkész ételeket, a konzervek nagy részét és a gyorséttermeket. Helyettük fogyassz inkább idényzöldségeket, gyümölcsöket, sovány húsokat.


4. Alkalmazd bátran a zsírégető fűszereket!

    A gyömbér, a fahéj és a csípős paprika. Mind mind hasznos társaink a plusz kilók elleni harcban. Ez utóbbinak igen magas a kapszaicin tartalma, ami az egyik leghatékonyabb zsírégető, hiszen remekül felgyorsítja az anyagcserét azáltal,hogy megemeli a test hőmérsékletét, így annak több energiára van szüksége ahhoz, hogy visszahűtse és fenntartsa az optimális hőmérsékletet.





5. A kalcium a barátunk!

    A kalcium serkenti az emésztést, ezáltal lassítja a zsírok lerakódását. Ennek érdekében érdemes naponta fogyasztani legalább 3 deci tejet vagy ennek megfelelő mennyiségű sovány túrót.

6. Ne vond meg magadtól a desszertet!

    Elsőre talán furcsán hangzik, de érdemes a főétkezések után elfogyasztani egy kis édességet. Néhány kocka étcsokit például. Ez ugyanis segít tudatosítani az agyban az étkezés végét, így nem fogjuk túlenni magunkat.