Ugrás a fő tartalomra

II. Womanity fesztivál élménybeszámoló

   Hétvégén megrendezésre került a Millenáris B épületében a II. Womanity fesztivál, ahová vasárnap én is ellátogattam. A tavalyin nem voltam, de idén annyi helyen találkoztam a reklámjával, hogy felkeltette az érdeklődésem. Maga az alapelgondolás, a cél is nagyon tetszik nekem, ami miatt ez a rendezvény létrejött. A szervezők szerették volna felvidítani, inspirálni és megerősíteni a nőket egy nappal, ami csak róluk szól és segíteni nekik eligazodni a termékek és szolgáltatások gyakran zavaros útvesztőjében azzal, hogy testközelbe hozzák őket.


   Maga az odajutás picit kacifántos volt, mert a rendezvény egybeesett a Gourmet fesztivállal, így szó sem lehetett arról, hogy az egyszerűbb úton, jussunk el a B épületig. Helyette össze- vissza küldözgettek minket a "biztiőrbácsik", mert ők maguk sem tudták, hogy pontosan hogy is juthatunk el a bejáratig. Aztán nagy nehezen csak megtaláltuk a célt és bejutottunk.

   Én a legtöbb időt természetesen a Rossetti Bizsu standjánál töltöttem, mint a márka egyik arca. Átbogarásztam az összes ékszert és a kedvenceimet be is mutattam nektek egy élő bejelentkezés keretében. Ha erről esetleg lemaradtatok volna, akkor visszanézhetitek a blog facebook oldalán.





  A Rossetti Bizsu mellett persze sok más márka is megjelent a fesztiválon. Többek között az Aden Cosmetics, akiknél csodálatos sminktermékeket láttam,





Coconut Water Company, akiknél valami elképesztően finom kókuszvizet kóstoltam, amibe azonnal beleszerettem, szóval fogtok még vele találkozni a blogon.






Nature of Beauty by Sophie standja teljesen szíven talált a letisztult levendulás hangulatvilággal és a természetes olívás- levendulás szappanjukkal.




   Az Avonnál csekkolhattuk az új katalógus újdonságait és még sminkelésre is be lehetett ülni.



   A Herbalife standjánál pedig egy szuper 40 perces arckezelésen lehetett részt venni. Az itt szerzett tapasztalataimról is hamarosan olvashattok egy bejegyzést.




   De a végtelenségig sorolhatnám még a márkákat és az általuk kínált lehetőségeket.
Az egyetlen fájdalmam az volt, hogy programfüzet hiányában lemaradtam szinte az összes előadásról ami érdekelt volna. Pedig fő célként ezek miatt mentem el a rendezvényre. De a sok program és a kiállítók össze- vissza kavartak mindent a fejemben, így nem mindig tudtam összehangolni, hogy mikor hol kellene lennem. Ehhez igazán jól jött volna egy nyomtatott "mankó" amit segítségül hívhatok.

  Összességében egyébként egy nagyon izgalmas és különleges rendezvény volt a Womanity fesztivál. Egyáltalán nem bántam meg, hogy elmentem. Sok hasznos információval gazdagodtam és sok olyan márkával találkoztam amit eddig még nem ismertem. Fokozottan igaz ez a natúr és adalékanyagmentes dolgokra, amikre mostanában egyre nagyobb hangsúlyt fektetek, így jól jött a segítség, hogy honnan is tudom a legjobbakat beszerezni belőlük.





  Jövőre szerintem Ti is látogassatok ki, ha tehetitek, mert egy ilyen szuper napot igenis minden nő megérdemel!



Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Őszi körmök

   Az őszi szezon idén az erőteljes színektől lesz "hangos". A ruhadivathoz hasonlóan a hagyományos barnás, sárgás színek a háttérbe szorulnak és helyükre vidám árnyalatok kerülnek.    A szürke egy semleges szín, ami jól passzol szinte mindenhez. Idén választhatod akár sötét, akár világos árnyalatait. kép forrása: www.facebook.com/nailartcommunity kép forrása: https://www.facebook.com/FashionIsMyDrug?fref=ts    Kék, kék mindenhol. Egyértelmű kék uralom van a divatban, ruha, kiegészítő és természetesen köröm téren is. Ám míg az előbbieknél a türkiz az abszolút befutó, addig a körmöknél a Royal Blue, azaz a királykék a fő szín. kép forrása: https://www.facebook.com/FashionIsMyDrug?fref=ts Ettől függetlenül  minden árnyalat divatosnak számít, ami visszaidézi nekünk egy kicsit a nyári ég kékjét vagy a gyönyörű tengert. képek forrása: https://www.facebook.com/FashionIsMyDrug?fref=ts    A zöld ne...

Mr. Kumpir végre Magyarországon!

   Számos európai nagyváros után végre Magyarországon is megnyitotta kapuit a Mr. Kumpir.   A török étteremlánc a Westend City Centerben nyitotta meg első üzletét, ami rövid idő alatt hatalmas népszerűségre tett szert. kép forrása: www.facebook.com/pages/Debreczeni-Zita-Fan-Club/317404023728?fref=ts  Nekem is volt szerencsém ellátogatni oda a Szerelmemmel.       A kumpir lényege, hogy egy hatalmas héjában sült burgonyát kettévágnak a belsejét pedig összekeverik egy kis vajjal és sajttal. Ettől nagyon finom krémes lesz. Ezek után pedig tetszés szerint választhatunk bele a feltétekből, például virsli karikákat, kukoricát,csirkehúst, paradicsomot, paprikát, babot, valamint kérhetünk rá különböző önteteket  vagy akár francia salátát is.    Nagyon laktató, az adagok pedig óriásiak. Én személy szerint nem is bírtam az egészet megenni.    Az árait tekintve maga a kumpir nem túl olcsó, de kárpótolhat minke...

Top 3 török sorozat

   Még mindig dübörög a Szulejmán láz, a nemrégen debütált Szultána pedig csak még tovább növeli a török sorozatok rajongóinak számát. Mások ezek, mint a korábban megszokott Dél- amerikai sablonos forgatókönyvű limonádék. Sokkal izgalmasabbak, kiszámíthatatlanabbak és a karakterek is szuperek.    Ma az 3 kedvencemet szedtem össze belőlük. Ezek többsége még nem ment egyik magyar tévécsatornán sem, így csak feliratosan érhetők el a részek, de szerintem megéri belekezdeni.     1. Az éjszaka királynője Meryem Uzerli új sorozata, ami már látható az Izaura Tv-n. Rövidke, mindössze 35 részes eredetileg (de gondolom jó magyar szokáshoz híven ezt is ezer darabra darabolják majd), mivel Törökországban nem volt nagy sikere. Szerintem viszont zseniális. Elképesztően jó színészek játszanak benne, nagyon érdekesek a karakterek és maga a történet is fordulatos.   A főszereplő Selin (Meryem Uzerli) és Kartal. Kartal kiskorában elveszíti édesapját, így Azi...