Hétvégén megrendezésre került a Millenáris B épületében a II. Womanity fesztivál, ahová vasárnap én is ellátogattam. A tavalyin nem voltam, de idén annyi helyen találkoztam a reklámjával, hogy felkeltette az érdeklődésem. Maga az alapelgondolás, a cél is nagyon tetszik nekem, ami miatt ez a rendezvény létrejött. A szervezők szerették volna felvidítani, inspirálni és megerősíteni a nőket egy nappal, ami csak róluk szól és segíteni nekik eligazodni a termékek és szolgáltatások gyakran zavaros útvesztőjében azzal, hogy testközelbe hozzák őket.
Maga az odajutás picit kacifántos volt, mert a rendezvény egybeesett a Gourmet fesztivállal, így szó sem lehetett arról, hogy az egyszerűbb úton, jussunk el a B épületig. Helyette össze- vissza küldözgettek minket a "biztiőrbácsik", mert ők maguk sem tudták, hogy pontosan hogy is juthatunk el a bejáratig. Aztán nagy nehezen csak megtaláltuk a célt és bejutottunk.
Én a legtöbb időt természetesen a Rossetti Bizsu standjánál töltöttem, mint a márka egyik arca. Átbogarásztam az összes ékszert és a kedvenceimet be is mutattam nektek egy élő bejelentkezés keretében. Ha erről esetleg lemaradtatok volna, akkor visszanézhetitek a blog facebook oldalán.
A Rossetti Bizsu mellett persze sok más márka is megjelent a fesztiválon. Többek között az Aden Cosmetics, akiknél csodálatos sminktermékeket láttam,
a Coconut Water Company, akiknél valami elképesztően finom kókuszvizet kóstoltam, amibe azonnal beleszerettem, szóval fogtok még vele találkozni a blogon.
A Nature of Beauty by Sophie standja teljesen szíven talált a letisztult levendulás hangulatvilággal és a természetes olívás- levendulás szappanjukkal.
Az Avonnál csekkolhattuk az új katalógus újdonságait és még sminkelésre is be lehetett ülni.
A Herbalife standjánál pedig egy szuper 40 perces arckezelésen lehetett részt venni. Az itt szerzett tapasztalataimról is hamarosan olvashattok egy bejegyzést.
De a végtelenségig sorolhatnám még a márkákat és az általuk kínált lehetőségeket.
Az egyetlen fájdalmam az volt, hogy programfüzet hiányában lemaradtam szinte az összes előadásról ami érdekelt volna. Pedig fő célként ezek miatt mentem el a rendezvényre. De a sok program és a kiállítók össze- vissza kavartak mindent a fejemben, így nem mindig tudtam összehangolni, hogy mikor hol kellene lennem. Ehhez igazán jól jött volna egy nyomtatott "mankó" amit segítségül hívhatok.
Összességében egyébként egy nagyon izgalmas és különleges rendezvény volt a Womanity fesztivál. Egyáltalán nem bántam meg, hogy elmentem. Sok hasznos információval gazdagodtam és sok olyan márkával találkoztam amit eddig még nem ismertem. Fokozottan igaz ez a natúr és adalékanyagmentes dolgokra, amikre mostanában egyre nagyobb hangsúlyt fektetek, így jól jött a segítség, hogy honnan is tudom a legjobbakat beszerezni belőlük.
Jövőre szerintem Ti is látogassatok ki, ha tehetitek, mert egy ilyen szuper napot igenis minden nő megérdemel!
Maga az odajutás picit kacifántos volt, mert a rendezvény egybeesett a Gourmet fesztivállal, így szó sem lehetett arról, hogy az egyszerűbb úton, jussunk el a B épületig. Helyette össze- vissza küldözgettek minket a "biztiőrbácsik", mert ők maguk sem tudták, hogy pontosan hogy is juthatunk el a bejáratig. Aztán nagy nehezen csak megtaláltuk a célt és bejutottunk.
Én a legtöbb időt természetesen a Rossetti Bizsu standjánál töltöttem, mint a márka egyik arca. Átbogarásztam az összes ékszert és a kedvenceimet be is mutattam nektek egy élő bejelentkezés keretében. Ha erről esetleg lemaradtatok volna, akkor visszanézhetitek a blog facebook oldalán.
A Rossetti Bizsu mellett persze sok más márka is megjelent a fesztiválon. Többek között az Aden Cosmetics, akiknél csodálatos sminktermékeket láttam,
a Coconut Water Company, akiknél valami elképesztően finom kókuszvizet kóstoltam, amibe azonnal beleszerettem, szóval fogtok még vele találkozni a blogon.
A Nature of Beauty by Sophie standja teljesen szíven talált a letisztult levendulás hangulatvilággal és a természetes olívás- levendulás szappanjukkal.
Az Avonnál csekkolhattuk az új katalógus újdonságait és még sminkelésre is be lehetett ülni.
A Herbalife standjánál pedig egy szuper 40 perces arckezelésen lehetett részt venni. Az itt szerzett tapasztalataimról is hamarosan olvashattok egy bejegyzést.
De a végtelenségig sorolhatnám még a márkákat és az általuk kínált lehetőségeket.
Az egyetlen fájdalmam az volt, hogy programfüzet hiányában lemaradtam szinte az összes előadásról ami érdekelt volna. Pedig fő célként ezek miatt mentem el a rendezvényre. De a sok program és a kiállítók össze- vissza kavartak mindent a fejemben, így nem mindig tudtam összehangolni, hogy mikor hol kellene lennem. Ehhez igazán jól jött volna egy nyomtatott "mankó" amit segítségül hívhatok.
Összességében egyébként egy nagyon izgalmas és különleges rendezvény volt a Womanity fesztivál. Egyáltalán nem bántam meg, hogy elmentem. Sok hasznos információval gazdagodtam és sok olyan márkával találkoztam amit eddig még nem ismertem. Fokozottan igaz ez a natúr és adalékanyagmentes dolgokra, amikre mostanában egyre nagyobb hangsúlyt fektetek, így jól jött a segítség, hogy honnan is tudom a legjobbakat beszerezni belőlük.
Jövőre szerintem Ti is látogassatok ki, ha tehetitek, mert egy ilyen szuper napot igenis minden nő megérdemel!