2020. július 21., kedd

Életmeghosszabbító szokások

   Az előző blogbejegyzésemben arról meséltem nektek, hogy mik azok a szokások és rossz berögződések amik hosszútávon megrövidíthetik az életünket.
Ma pedig nézzük meg mik azok, amikkel meghosszabbíthatjuk!


  • Zöldség és gyümölcs alapú táplálkozás:
   Ez természetesen nem azt jelenti, hogy legyünk vegánok, hanem azt, hogy elfogyasztott ételeink túlnyomó többsége zöldségből és gyümölcsből álljon. 



  • Rendszeres mozgás


  • Elegendő és pihentető alvás


  • Örömet okozó tevékenység
Ez lehet a munkánk vagy a hobbink is. A lényeg hogy örömet okozzon és minden nap foglalkozzunk vele valamennyit.





  • Elegendő vízfogyasztás


  • Lásd meg mindenben a jót szemlélet
 Elsőre talán nehéznek tűnhet, de ha minden nap legalább reggel és / vagy este elmondjuk, hogy mi az ami boldoggá tesz, akkor néhány hét vagy hónap után nagyon szépen átrendeződik az életszemléletünk.


  • Harmónia és rend kialakítása 
Ez érvényes az életünkre, az otthonunkra, a napirendünkre. Mindegyikbe vigyünk rendet, rendszert ès ezek által harmóniát.





  • Minőségi társas kapcsolatok
Inkább legyen kevesebb, de igazi barátunk, mint sok -sok felszínes kapcsoltunk.



  Ti ki tudnátok még valamivel egészíteni a listát?